دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: داعش برنامه‌ریزی صهیونیسم و آمریکا برای گسترش ارتجاع در منطقه و تغییر جهت بیداری اسلامی از سوی آمریکا و اسرائیل به سمت کشورهای اسلامی است.

 به گزارش گروه سیاسی مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم ترحیم پدر همسر فرمانده کل سپاه، اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و عربستان در منطقه شکست خورده‌اند و بیداری اسلامی نیز به ضرر آنهاست، پس آنها جریان تندروی تکفیری را بوجود آوردند تا بیداری اسلامی را مهار و از این طریق نجات پیدا کنند. آنها از احساسات و تعصبات کور عده‌ای سوءاستفاده می‌کنند.

وی همچنین افزود: اقدامات داعش یک طرح حساب‌شده است که با همکاری سازمان‌های اطلاعات آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه انجام می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: این توطئه بسیار ناجوانمردانه است زیرا اقداماتی توسط داعش انجام می‌شود که حتی هیتلر هم آن را انجام نداد.

رضایی درباره امکان همکاری ایران و آمریکا برای مقابله با داعش، اظهار کرد: ایران حاضر نیست در کنار آمریکا برای حل این موضوع قرار بگیرد.

وی در پایان درباره نقش ترکیه در درگیری‌های اخیر عراق نیز گفت:‌ ترکیه هم در جریان این اتفاقات بود ولی میزان نقش آن کشور مشخص نیست.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هموطن ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    برادر از اول هم قرار بر کنارهم قرار گرفتن نبود .آمریکای پلید به سگ منطقه ایش (سعودی نجس)فقط بگه تامین مالیشون نکن خودجوونای عراق مظلوم از پسشون بر میان
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    بهتر است ایران در کنار امریکا قرارگیرد تا مجبورر نشود به کشورهای نقطه ای خلیج فارس باج بدهد برای از بین بردن دشمنان اتحاد موقت با بعضی از آنها بهتر است تا اینکه همیشه در دلهره رسیدن داعش والقاعده باشیم
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    جناب ناشناس 19:09 ما امام زمان(عج) رو داریم. همه ی عالم یه طرف، یوسف زهرا یه طرف.... ما از هیچ چیز و هیچ کس نمی ترسیم. خود حضرتش وعده ی یاری داده و فرموده که همیشه به یادتان هستیم. ما را به غیر خدا و حضرت ولی عصر(عج) نیازی نیست....
  • Rou ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    والا یه نفر گفت : اگه به ایران بیان بخاطر ایران میجنگم من بهش گفتم : من برای شیعه بودنم میجنگم کره ی خاکی رو هیچ کس با خودش نبرداون دنیا !!
  • ایرانی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    ایران هیچگاه نباید در کنار عامل این اوضاع برای مقابله با آن قرار گیرد، اگر هم نیاز به همکاری برای مقابل با این گروه باشد،ایران باید خود به تنهایی با نیروهای عراق همکاری کند و نه ... اگر آمریکا نیرویی برای مقابل با این گروه اعزام کند بدون شک برای مقابله نخواهند آمد،بلکه برای بدتر کردن اوضاع و به احتمال زیاد پهن کردن سفره ای جدید در این کشور برای خود خواهد آمد و نیز برای برهم زدن آرامش خاورمیانه. مردم عراق از تمامی مذاهب اسلامی باید برای مقابل با این تکفیری ها یک صدا و آگاهانه به پاخیزند.
  • اسمال ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    قرار گرفتن ایران کنار امریکا یعنی مشروعیت دادن به داعش ها و القاعده به عنوان مبارزین ضد امریکایی در اذهان مردم خاور میانه . این یک دام برای ایران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس